jueves, 13 de noviembre de 2014

Pràctiques a P5.

A causa de la setmana de pràctica i reflexió educativa, ahir dimecres 12 i avui dijous 13 de novembre. Els alumnes de Primer d'educació Infantil i Primària hem assistit a diverses escoles a observar la manera de treballar dels mestres, per en un futur poder millorar o aprendre.

Des de el seminari, ens van adjudicar una padrina de tercer. En el meu cas, la meva padrina ha estat la Clàudia Freijomil. Una alumne de Tercer de carrera, que està fent pràctiques a l'escola Mallorca, al carrer Londres 64, a Barcelona.

La classe que vaig estar era amb els nens de P5A, la classe dels mags. Amb la mestre Maribel Fernàndez. Vaig aprendre moltíssim, tant dels nens com de les dues mestres que van intervenir a la classe. M'hagués agradat poder veure les altres classes des de P3 fins a P5B, per tal d'aprendre molt més les diferents maneres de treballar d'altres mestres.

Al matí, els nens dibuixaven o pintaven un tema que estaven treballant. El primer dia van fer allò que més els hi havia agradat de l'excursió i el següent dia van aprendre sobre Apol·lo 11, ja que estan estudiant els planetes i tot allò que envolta aquest tema.

A la tarda, els nens treballaven sobre el projecte que estaven realitzant. En aquest cas, com son la classe dels mags, estan treballant sobre aquest tema. Fent una cartolina amb tot allò que necessita qualsevol persona per ser un bon mag.

Abans de que els pares els vinguin a recollir, els nens i nenes agafen un llibre per tal de fomentar la lectura.


Natàlia Muñoz
Natàlia Muñoz 

No hay comentarios:

Publicar un comentario